Správa IT procesů a řízení IT projektů
Pokud jste někdy řídili IT tým či jste měli na starosti tvorbu nebo provoz IT systému, jistě víte, že čím více prvků do procesu vstupuje, tím složitější je zajistit správnou synchronizaci jednotlivých účastníků a procesů, hlídaní termínů či nákladů, ale i sledování celkového stavu projektu. Přesně to si uvědomujeme i my a snažíme se našim zákazníkům v této oblasti nabídnout naše zkušenosti z mnoha projektů z předchozích let. Za účelem řízení projektů s širokou možností integrace s dalšími systémy jsme vyvinuli vlastní informační systém, kterým nám i našim zákazníkům s tímto procesem pomáhá. Tento informační systém můžete vyžít samostatně na řízení vlastních projektů nebo jako součást našich služeb, například v oblasti správy serverů či vývoje softwaru. Pro vlastní systém jsme se rozhodli, protože jednak je možné jej nastavit ideálně našim potřebám a jednak pro 700 účtů už jsou licence bežných systémů nepřílis výhodné.